Чому нові зміни в податковому законодавстві знову викликають хвилю невдоволень серед підприємців?
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів щодо податкової реформи» розширена сфера застосування реєстраторів розрахункових операцій (касових апаратів) та встановлено, що з 1 липня 2015 року платники єдиного податку третьої групи, а з 1 січня 2016 року - другої групи, зобов'язані використовувати їх у своїй діяльності, за винятком тих суб'єктів, які займаються продажем товарів на ринках та у дрібнороздрібній торгівлі через засоби пересувної мережі.
Наразі ж підприємці-платники єдиного податку першої-третьої групи не зобов'язані застосовувати РРО.
Такі новації вже викликали обурення підприємців. Справа в тому, що сама процедура придбання, установки та технічної експлуатації РРО є досить витратною і є обтяжливою для суб'єктів господарювання з незначним рівнем доходів. Крім того, у зв’язку з низьким рівнем послуг центрів сервісного обслуговування та неналежним виконання ними своїх обов'язків, підприємці в багатьох випадках змушені нести відповідальність за порушення, що виникли не з їхньої вини.
Так, для вирішення проблемних питань, що пов’язані із використанням РРО, вже розроблено і пропонується для обговорення відповідний законопроект щодо удосконалення правового регулювання діяльності платників єдиного податку. Проте, розраховувати на скасування вимоги щодо застосування касових апаратів для єдинщиків згідно цього законопроекту не доводиться.
Тому, зокрема, підприємцям, що є платниками третьої групи єдиного податку, необхідно до 1 липня вирішувати питання придбання та реєстрації РРО у органі ДФС за місцем свого розташування.